دانلود Jetpack Joyride 1.8.5 بازی زیبای جت پک + نسخه مود شده + دیتا برای اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 353
نویسنده : amin.amin

بازی سرگرم کننده و اعتیادآور etpack Joyride

با گرافیکی بسیار عالی و خیره کننده

نسخه معمولی به همراه نسخه مود شده

با بیش از 500 میلیون دانلود از گوگل پلی

کسب امتیاز 4.3 از سایت گوگل پلی

به همراه تریلر رسمی بازی

Jetpack Joyride نام بازی برای گوشی های اندرویدی می باشد که بر خلاف ظاهر و گیم پلی نسبتا ساده ای که دارد، اما می توان از آن به عنوان یکی از سرگرم کننده ترین بازی های اندرویدی نام برد.

Jetpack-Joyride

ویژگی ها:

  • انجام بازی با شخصیتی بسیار بامزه و جذاب
  • طراحی شده به صورت بسیار سرگرم کننده و جالب
  • استفاده از کاراکترها و ایتم هایی مجذوب کننده
  • انجام بازی در یک نیروگاه هسته ای بزرگ
  • دفاع از خود در برابر سربازانی که در نیروگاه وجود دارند
  • شخصی سازی ظاهر کاراکتر اصلی بازی با آیتم های مختلف
  • استفاده از ابزارها و سلاح های مختلف برای جنگیدن

 

 

Jetpack Joyride

اگر تا پیش از این نام استودیوی بازیسازی Halfbrick Studios را شنیده باشید، حتما می دانید که این استودیو، سازنده بازی معروف Fruit Ninja می باشد. این استودیوی بازیسازی، علاوه بر بازی معروف نینجا میوه ای، بازی های محبوب دیگری نیز عرضه کرده است که یکی از آنها Jetpack Joyride می باشد و این بار در سایت ApkTops جدیدترین نسخه آن را برایتان آماده کرده ایم.

در بازی Jetpack Joyride شما در نقش یک کاراکتر بسیار بامزه قرار خواهید گرفت و ماموریت شما نابود کردن یک نیروگاه هسته ای است. اما تصور نکنید که به دلیل ذکر کلمه “نابودی” شما با یک بازی اکشن مواجه هستید؛ نه تنها این گونه نیست، بلکه در Jetpack Joyride شما یک بازی کاملا فان و سرگرم کننده را تجربه خواهید کرد که می تواند ساعت های بسیار زیادی شما را سرگرم کند. وسله ای اصلی که در این بازی استفاده خواهید کرد، یک جت پک می باشد که به شما متصل است و با استفاده از آن به جهت های مختلف منتقل خواهید شد. البته در طول بازی ابزارها و سلاح های متفاوتی برای شما در نظر گرفته شده است که می توانید از آنها نیز استفاده کنید تا نیروهایی که در داخل نیروگاه هسته ای قرار دارند را بزنید. دستاوردهای مختلفی را در بازی مشاهده خواهید کرد که از جمله آنها می توان به جمع آوری میوه های مختلف، جمع آوری سکه های طلا و … اشاره داشت که جمع کردن آنها باعث خواهد شد تا امتیازات بیشتری به دست بیاورید. شما امکان شخصی سازی ظاهر کاراکتر اصلی بازی را خواهید داشت و می توانید با خرید تجهیزات بیشتر و لباس هایی با رنگ مورد نظرتان، آن را مطابق با سلیقه خودتان در بیاورید.

بازی Jetpack Joyride، با این که حجم بسیار زیادی ندارد و حجم آن نسبت به بسیاری از بازی های دیگر بسیار ناچیز است، اما با این حال تجربه یکی از زیباترین بازی های اندروید را برای شما به ارمغان خواهد آورد و همانند سایر کسانی که Jetpack Joyride را بر روی گوشی همراه نصب کرده اند، بدون شک شما نیز به آن اعتیاد پیدا خواهید کرد. محیط بازی Jetpack Joyride بسیار عالی طراحی شده است و درآن شاهد گرافیکی اچ دی و خیره کننده خواهید بود. طراحی تمام کاراکترها و تمام ایتم هایی که در بازی وجود دارد، نشان می دهد که کمپانی سازنده، وقت بسیار زیادی را برای طراحی این بازی صرف کرده است تا بازی در خور و شایسته عرضه کند و بدون شک تاکنون در این راه کاملا موفق عمل کرده است.

در ادامه می توانید نسخه معمولی و نسخه مود شده را به همراه دیتا از سایت ApkTops با لینک مستقیم دریافت کنید. اگر به دنبال بازی جذاب و سرگرم کننده هستید، پیشنهاد ما به شما بازی بسیار زیبای Jetpack Joyride می باشد.

مشخصات عمومی و دانلود فایل ها:
  • حجم فایل: 21 مگابایت | 43 مگابایت
  • نیازمند اندروید: 2.3.3+
  • رمز فایل فشرده: www.apktops.ir


:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , (اندروید) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Jetpack Joyride 1 , 8 , 5 , دانلود بازی زیبای جت پک + نسخه مود شده + دیتا برای اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: